Fit Together - Fittogether.com.tr
İş toplantılarında mükemmel performans sergilemenin yolu sağlıklı beslenmeden geçiyor.

Uzun bir toplantı gününde mutlaka kahvaltıda yumurta tüketin. Eğer zamanız  yoksa tam tahıllı ekmeğe beyaz peynirli bir tost tercih edin. Yanında biraz yeşillik tükerek günlük lif alımınıza katkı sağlayabilirsiniz. 

Toplantı öğle saatine yakın ise toplantıya girmeden mutlaka bir ara öğün yapın. Süt ve meyve şeklinde bir ara öğün idealdir.

Toplantı uzun sürecekse ve ara olmayacaksa toplantı sırasında kuru pasta değil kuru meyve, ceviz, badem, fındık tüketmeye özen gösterin. Yedikleriniz tabii ki toplantı seyrini bozmayacak türde olmalıdır. Eğer hiç yeme şansınız yoksa bol sütle yapılmış bir kahve sizi tok tutar. Gazlı ve şekerli içecekler hem kan şekerinizi hızlı düşürür hem de uyku haline yol açar.

Bunların yerine bitki çayları ve bol su tüketmeyi tercih edin. Yeterli su alımı vücudun ve dolayısıyla beynin verimli çalışmasını sağlayarak konsantrasyonu arttırır.

Toplantı sonrasında ise kendinizi ve bedeninizi sağlıklı bir yemekle ödüllendirin.